Najavite otvorenje putem letaka za vrhunske rezultate

Nakon mukotrpnog posla koji je potreban za otvorenje nove poslovnice ili potpuno novog poslovanja, cilj nam je privući što više ljudi neposredno nakon otvorenja da posjete naš novi prostor i isprobaju uslugu ili kupe naše proizvode.

Upravo zato, popularna je odluka kreirati program za dan otvorenja kroz koji ćemo posjetiteljima ponuditi dodatnu vrijednost i privući ih da nas posjete. Ali kako tu informaciju dopremiti do kupaca koji još nikad nisu kročili kod nas, jer nisu ni mogli? Jedna od najboljih strategija za to je podjela letaka.

Kratkotrajni događaji zahtijevaju kratkotrajna rješenja

Podjela letaka još uvijek se zadržala kao jedan od atraktivnih kanala oglašavanja i u digitalnom dobu upravo zbog svoje ekonomičnosti i vremenske fleksibilnosti. Za veliko otvorenje koje će trajati samo jedan dan (ili možda nekoliko dana u slučaju ambicioznijih programa) ne treba nam billboard koji će stajati negdje mjesec dana. Trebamo izravno pristupiti potencijalnim kupcima i dopremiti letke do njih kako bi ih privukli na naše otvorenje.

Neograničene mogućnosti sadržaja

Letci su idealan medij i s obzirom na količinu informacija koju možemo staviti na njih. Istovremeno mogu biti vizualno upečatljivi, ali i informativni, jer se konzumiraju na drugačiji način od digitalnih reklama koje moraju biti čim jednostavnije i privlačnije, ali ne dopuštaju veliku informativnu slobodu. Letak također može sadržavati kupone koje kupci mogu izravno iskoristiti povodom otvorenja kako bi ostvarili pogodnosti, čime se povećava vjerojatnost da će posjetiti poslovnicu.

Street sampling

Distribucija letaka može se obavljati iz ruke u ruku, što u slučajevima otvorenja može imati i dodatne pogodnosti. Ljudi vole interakciju, a interakcija ujedno daje priliku da se program otvorenja detaljnije predstavi ili da potencijalni kupci dobiju direkcijske upute koje mogu biti izrazito važne u trenutku kad većina kupaca nije upoznata s vašom točnoj lokacijom.

Neadresirana distribucija

S druge strane, jedan od najpopularnijih oblika podjele letaka je neadresirana distribucija koja postaje još učinkovitija kad su u pitanju otvorenja. S obzirom na to da poslovnica dolazi u novi dio grada, a možda je riječ i o nečem potpuno novom, podjelom letaka kućanstvima najbližim novoj poslovnici znatno se povećava vjerojatnost privlačenja novih kupaca.