Park kao hit destinacija
Prije nego što je pandemija virusa COVID-19 okrenula svijet naglavačke, ljudi su podjednako voljeli boraviti vani i u zatvorenim prostorima poput šoping centara, dvorana ili igraonica. S pojavom pandemije, sve se nekako prebacilo – vani. Čak i oni koji nisu bili tipovi za vanjska druženja, jedva su dočekali da izađu u prirodu, u parkove i šetnice i da udahnu svježi zrak, držeći razmak, naravno.
Parkovi su tako postali nova hit destinacija jer su dovoljno veliki da se poštuju mjere, a opet dovoljno mali da se može družiti.
Premium parkovi za oglašavanje
I sada, nakon proglašenja kraja pandemije, navike ostaju. Ljudi i dalje zalaze u parkove, vode djecu na igru i rekreaciju, odrađuju sportske aktivnosti na otvorenom, piju kave na klupicama i uživaju u zelenilu.

Kad se svemu tome doda i proljetno sunce, dobije se savršena lokacija za druženje. Ali i za Street sampling. Premium parkovi, poput zagrebačkih Maksimira, Jaruna, Bundeka i Zrinjevca ili splitskog Marjana, uvijek su prometni, a samim time i savršeni za dijeljenje promotivnih materijala svim dobnim skupinama.
Prednosti parkova
Prednost parkova je u tome što posjetitelji uglavnom nisu u žurbi (osim ako ne trče) i kreću se sporije nego na trgovima i šetnicama. Upravo zato se, uz prihvaćanje letaka ili uzoraka, može i ostvariti komunikacija s distributerima.

Isto tako, u parkovima nema mnogo plakata i reklama pa posjetitelji nisu zatrpani porukama oglašivača. Baš zbog toga što nemaju konkurenciju, vaši će uzorci i letci biti bolje prihvaćeni u parku, nego na drugim mjestima. Osim toga, u parku je lako pronaći ciljanu skupinu jer sve dobne skupine i društvene grupe posjećuju parkove.
Ako još uvijek dvoumite trebate li se oglašavati u parku ili ne, prošetajte najbližim parkom i obratite pozornost na druge posjetitelje, a kad se odlučite za oglašavanje, kontaktirajte Distri.
