Tri koraka za učinkovitu Street sampling kampanju za proizvode
Zaista nema boljeg načina da utječete na potrošače nego da im izravno date svoj proizvod u ruke, dopustite im da ga opipaju ili kušaju i natjerate ih da žele više. Sampling je idealan alat za lansiranje proizvoda ili dolaženje do novih kupaca. U nastavku saznajte tri jednostavna koraka za učinkovitu sampling kampanju.
Koncept
Prvi korak je koncept. Inovativne ideje stvaraju nezaboravna iskustva za potrošače. Potrudite se osmisliti svoju sampling kampanju na interaktivan način koji će uz sam proizvod ponuditi i dodatno iskustvo kako bi se dodatno povezali s potencijalnim kupcima.
Odabir ambasadora
Zatim, odabir savršenih ambasadora za vaš brend. Promotivno osoblje trebalo bi odražavati osobnost brenda, ali i energičnost, te moraju biti u mogućnosti stupiti u kontakt s postojećim i novim kupcima kroz predstavljanje proizvoda s kojim su u potpunosti upoznati.
U Distriju su svi distributer studenti koji će unijeti veliku količinu energije u svaku kampanju, a prije svake sampling kampanje prolaze detaljne edukacije kako bi se upoznali s brendom i proizvodima.
Lokacija
Posljednje, ali ne i najmanje važno, je lokacija, lokacija, lokacija. Uspješna kampanja mora biti pažljivo ciljana za maksimalan učinak. Distributeri mogu biti najbolji u poslu, ali bez lokacije s velikim brojem ljudi iz odgovarajuće demografske skupine, nijedna marketinška kampanja na terenu neće uspjeti.
Distri je dostupan na području cijele Hrvatske, na svim premium lokacijama s najvećom frekvencijom prolaznika i na mikro-lokacijama na kojima možete zahvatiti ciljanu skupinu. Obratite nam se za savjet oko odabira lokacije za vašu kampanju i kreirajte savršenu sampling kampanju.